Voorwaarden

Ethiek

Wij hebben allemaal onze eigen regels en onze eigen ethiek waar we naar leven. Ik schrijf over mijn eigen werkwijze hier, maar ik werk niet met vaste regels, want elke situatie, elk mens en elke reden is anders.

Mijn uitgangspunt is om mensen te helpen naar hun eigen kracht op een liefdevolle, tactvolle en respectvolle manier. Persoonlijk vind ik dat spiritueel werk veel verantwoordelijkheden met zich mee brengt. Het is daarom ook van groot belang om met integriteit te werken. Ik heb daarom altijd het recht om iemand sessies te weigeren. Als ik doorkrijg dat iemand niet bij mij in de praktijk hoort of dat het beter is om op een andere termijn (langer of korter) een afspraak te maken, dan geef ik dat altijd aan.

Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg en hoe ik het zeg, mijn klanten zijn verantwoordelijk voor wat ze doen met mijn boodschappen. Zij kunnen ze gebruiken als advies of niet. We blijven verantwoordelijk voor onze eigen acties.

Werkwijze

Het is makkelijk om te kijken of een Helderziende echt wat doorkrijgt door weinig informatie te geven. Je mag me prima op deze wijze testen, want ik geloof in mijzelf weet wat ik kan. Het is voor ons beiden vaak wel een betere ervaring als we een kort overleg houden over wat je nu echt wilt weten. Daardoor kan ik specifiek kijken naar jouw vragen.

Als je op zoek bent naar iemand die informatie kan verkrijgen over derden dan raad ik je aan om iemand anders te zoeken. Het is zeldzaam dat ik zonder toestemming van anderen naar hun leven kijk of heling doe zonder toestemming. Ik respecteer ieders privacy en keuze.

Ik bied wel gezamenlijke sessies aan en ik merk dat dat bijzonder helend werkt. Deze sessies zijn niet alleen voor oplossingen in romantische relaties, maar ook voor ouders en kinderen of bijvoorbeeld zakenpartners. Als je een gezamenlijke sessie wilt, laat me dit dan van te voren weten zodat ik voor beide personen kan voorbereiden.

Misschien vind je het fijn om me te vertellen wat je hebt gedaan naar aanleiding van onze sessies, om te laten weten wat je van je sessies vond of wat er in je leven veranderd is naar aanleiding van het helende werk dat we samen gedaan hebben. Ik waardeer het zeer als je contact met mij opneemt naar aanleiding van sessies. Of dit nou telefonisch, per e-mail, via het blog of de Facebook Fan Pagina is.

Betaling

Alle sessies in de praktijk worden na afloop contant of via een cadeaubon (van Hart en Ziel zelf of met een Alternatieve Kadobon) betaald. Het is ook mogelijk om een sessie vooraf per bankoverschrijving te betalen of via Paypal, maar de betaling moet uiterlijk 24 uur voor de geplande sessie binnen zijn. Is dit niet het geval, dan kan ik de sessie annuleren. Ik kan helaas geen credit card of pinpas betalingen accepteren op mijn praktijk.

Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW.

Mocht je een rekening willen ontvangen geef dit dan aan dan kan je deze per e-mail, per post of bij een volgende sessie ontvangen.

Afzeggen

Natuurlijk kan er onverwachts iets gebeuren zodat je niet op de afgesproken tijd beschikbaar bent voor een sessie. Als je telefonisch of per e-mail afgezegd hebt 24 uur voor het begin van de sessie zijn daar geen kosten aan verbonden. Mocht je onverhoopt toch later afzeggen dan moet dit telefonisch en kan het zijn dat daar kosten aan verbonden zijn oplopend tot 100% van de gemiste afspraak.

Klachtenafhandeling

Sinds ik begonnen ben heb ik slechts tweemaal het gevoel gekregen dat ik het geld moest teruggeven. Dit is gebeurd omdat ik zelf vond dat ik niet genoeg informatie doorkreeg op dat moment. Als je niet 100% tevreden bent meld het dan altijd tijdens de sessie zodat ik er wat aan kan doen. Natuurlijk is het ook mogelijk om mij na afloop te e-mailen om tot een oplossing te komen, maar de mogelijkheden zijn dan beperkter.

Sinds januari 2017 is het verplicht om ook een onafhankelijke klachtenfunctionaris te hebben en aangesloten te zijn bij een geschillenvereniging. Natuurlijk voldoet Hart en Ziel daar ook aan. Ik ben via het NIBIG aangesloten, waardoor de klachtenfunctionaris geregeld wordt Quasir en de geschillencomissie via Stichting Zorggeschil. De procedure is om eerst een klacht met mij te bespreken, daarna de klachtenfunctionaris in te schakelen en mocht dit niet afdoende zijn, daarna pas de geschillencomissie.